Friptura de pui cu usturoi si ardei

Copy of IMG_1382

Ingrediente


pulpe de pui
ulei
putina sare

aprox 10 catei de usturoi tocati marunt
1 ardei rosu tocat cubulete
4-5 linguri de otet
4-5 linguri de sos de soia
1 lingurita zahar
piper
patrunjel verde


Pulpele de pui se condimenteaza cu putina sare, se stropesc cu ulei si se dau la cuptor pana se rumenesc.

Intre timp se pregateste marinata din ingredientele de mai sus. Cand puiul s-a copt se adauga in vasul in care s-a pregatit marinata si se amesteca pentru ca marinata sa-l acopere bine.


Combinatia cu usturoi si ardei cruzi este irezistibila! :)





Copy of IMG_1371

9 comentarii:

sarah spunea...

o reteta tare delicioasa.
seara frumoasa iti doresc!

Cristina spunea...

F apetisanta!

DiaMar-bucataria galbena spunea...

Arata foarte bine papica ta.O zi buna iti doresc.

ama spunea...

multumesc mult! :)

Bucate apetisante spunea...

Delicioasa combinatia!

Luciana spunea...

Am facut si vreau sa-ti spun ca, mireasma care se degaja din marinata era fantastica. Am gustat si m-am hotarat s-o fac si pentru mine (eu mananc preponderent vegetarian crud). Cei ai casei au fost foarte incantati de aceasta reteta. Felicitari si ... multumim pentru masa!
Luciana

ama spunea...

Ma bucur mult Luciana! Si sa va fie de bine! :)

Edith spunea...

Delicioasaaa! Multumesc pt reteta, Ama!
Am incercat-o de cum ai postat-o, dar abia acum am reusit sa o postez si eu.

ama spunea...

@Edith ma bucur tare ca ti-a placut! ;)